
Itt tart az öregedésgátlás
Egy vállalat az öregedés ellen
1984-ben három amerikai jó barát, Blake Roney, Sandie Tillotson és Steve Lund megálmodott egy olyan vállalatot, amelyiknek egyik legfőbb célkitűzése, hogy progresszív termékekkel segítse elő az emberek öregedési folyamatainak lelassítását.
[extracode type=”ad” id=”in_post_trendextra” data=”117″]
Ha belegondolunk, a nyolcvanas években önmagában véve az is úttörő koncepció volt, hogy szépségipari termékek előállításához innovatív alapanyagokat használtak, ráadásul termékeiket a legfrissebb tudományos kutatások eredményeire alapozták, vagyis a globális egészség- és szépségipari paradigmaváltás elindítói lettek. Piacra lépéskor 12 termékkel rendelkezett a vállalat; mára a világ csaknem ötven országában több mint 600 különféle termékkel van jelen.
A történet 1984-ben azzal vette kezdetét, hogy az új, az öregedésgátlásra felesküdött szépségipari vállalat a világon az elsők között alkalmazott termékeiben a pórusokat eltömítő ásványi olajok helyett természetes nedvességmegkötő anyagokat. Az alapítók a következő években a világ elismert kutatóiból álló tudásbázist állítottak a termékfejlesztés szolgálatába, 1996-ra pedig kidolgozták azt a minőségbiztosítási rendszert, amely hat ponton felügyeli és garantálja, hogy a vásárlókhoz valóban az kerüljön, amire ígéretet tettek.
Mérföldkő
Már ekkor, a kilencvenes évek második felében szigorúan ellenőrizték az alapanyagok kiválasztását, magukat az alapanyagokat, az összetevők szerkezetét, a standardizációs folyamatokat, a termékek biztonságát és bizonyítási eljárásokon alapulva egyúttal a termékek igazolását is megvalósították. 1998-ban a vállalat megvásárolta az étrend-kiegészítőkre specializált Pharmanex-et, így ezeket a termékeket is bevették a kutatás-fejlesztési programba és bevetették az öregedési folyamatok lassítása érdekében.
[extracode type=”ad” id=”in_post”]
Az ezredforduló előtti év mérföldkőnek számít az öregedésgátlásban. Történetünk főhőse ekkor vezette be forradalminak számító öregedésgátló rendszerét, amely természetes hámlasztási folyamatok alfa-hidroxisavakkal történő felgyorsításán alapult, s a bőr öregedésének számtalan hatását 7 nap alatt volt képes befolyásolni. 2001-ben a vállalat elsőként vitte piacra az akkor még igen kevéssé ismert peptidek technológiáját: a prokollagén peptideket azért hozták létre laboratóriumi körülmények között, hogy a bőr strukturális fehérjéinek termelését végző sejtek számára az öregedést lassító jeleket küldjenek.
Januárban lerántják a leplet
2005-ben piacra került a szabadalmazott Galvanic Spa System: világszerte az első olyan termék, amely az otthonok kényelmébe vitte a kozmetikai kezelések által kínált jótékony hatásokat. 2009-ben váltak elérhetővé a Galvanic Spa System arcgélek ageLOC technológiával. Az exkluzív ageLOC szabadalom technológiai célkeresztjében az arSuperMarkerek, vagyis azon, a testkémiai folyamatokat befolyásoló összetevők állnak, amelyek az öregedés folyamatát befolyásolják.
Napjainkra a professzionális öregedésgátlás középpontjában a személyre szabott megoldások állnak. 2016-ban lépett piacra az ageLOC Me elnevezésű, személyre szabott arcápolási rendszer. Ezzel és a hozzá tartozó okostelefonos applikáció bevezetésével a vállalat az „okoskozmetikumok” világában is megvetette a lábát.
A bőrkiértékelő, online vagy okoseszközökön elérhető rendszer kérdéseket tesz fel a felhasználó egyedi öregedéséért felelős körülményeiről, amelyhez számításba kell vennie például az éghajlatot, a bőrtípust és környezetet is. A rendszer ezt követően a lehetséges kb. 2000 kombináció közül választja ki a személyre szabott arcápolási kombinációt. A 2018-as év technológiai mérföldköve az otthoni arcápolási kisgépek családjának új tagja, amelyről a cég Magyarországon 2018 januárjában rántja le a leplet.
Krisztusi korba lépett a vállalat
A krisztusi korban lévő vállalat alapítása óta összesen 28 tudományos szabadalmat jegyzett be, a hozzá köthető szakemberek több mint 80 tudományos cikket, posztert publikáltak, illetve prezentáltak, 2010-ben pedig a Forbes a céget a „100 legmegbízhatóbb vállalat” közé is beválogatta.
A hazánkban 2005 óta jelen lévő Nu Skin – mert bizony róla és az ő tudományos tevékenységéről szól a történet – öregedésgátló termékeivel és a személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival forradalmasította az egészség- és szépségipart, számos rangos, innovációs és designdíjat nyert el világszerte, Magyarországon pedig két Superbrands és hat Business Superbrands-trófeát tudhat magáénak. A Nu Skin tudományos munkájának hála: minél idősebb és tapasztaltabb a vállalat, az emberek annál tovább érezhetik magukat fiatalabbnak és frissebbnek.
Legnézettebb Tartalmak
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Kapd meg a legújabb tőzsdei híreket, egyenesen az e-mail fiókodba.